پاکستان باکسنگ فیڈریشن کے انتخابات،جہانگیر ریاض صدر منتخب

لاہور(دانش افروز چوہدری، اسپیشل رپورٹر)تپاکستان باکسنگ فیڈریشن کے الیکشن کمیشن کی نگرانی میں منصفانہ اور شفاف طریقے سےانتخابات کا اہتمام کیا گیا جس میں جہانگیر ریاض 2021 سے 2025 تک کی مدت کے لئے فیڈریشن کے صدر منتخب ہوئے۔

دوسرے منتخب عہدیداران میں انوار احمد سینئر نائب صدر ، شرجیل ضیا بٹ جنرل سکریٹری اور چوہدری محمد طارق خزانچی شامل ہیں۔

نو منتخب صدر جہانگیر ریاض نے بتایا کہ وہ خود بھی ایک اسپورٹس مین ہیں اور پہلے ہی عامر خان سمیت باکسرز کی حمایت کر رہے ہیں۔ ان کا مقصد پاکستان باکسنگ کو نئی بلندیوں پر لے جانے کا ہے اور اس کے لئے ان کے پاس تمام وسائل موجود ہیں ،

کارپوریٹ سیکٹر کا ایک حصہ ہونے کے ناطے ، ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم ملک کے کھیلوں کی حمایت کریں اور یہی وجہ ہے کہ ہم باکسنگ کے فروغ کے لئے آگے بڑھے ہیں ، کیونکہ ہم پہلے ہی اس کھیل کو بھرپور سپورٹ کررہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ان کا مقصد نچلی سطح سے باکسنگ کو فروغ دینا ہے اور اس کے لئے وہ پہلے ہی باکسر عامر خان کی زیر نگرانی پاکستان میں باکسنگ اکیڈمی قائم کرچکے ہیں اور ملک کے ہر بڑے شہر میں باکسنگ کی ایسی اکیڈمیوں کے قیام کا منصوبہ ہے تاکہاس قابل ہوسکیں۔ ذہین ٹیلنٹ اور سہولت کار کا شکار کریں اور اس کو اس طرح پالش کریں کہ وہ پوری لگن کے ساتھ سیکھیں اور کسی بھی سطح پر اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کریں اور اس خاص کھیل میں ملک کے لئے اعزاز حاصل کریں۔

ہمارا منصوبہ ہے کہ ہم اپنے نوجوانوں کو سال بھر باکسنگ کی سرگرمیوں میں مشغول رکھیں اور مقامی ، صوبائی اور قومی سطح پر زیادہ سے زیادہ تعداد میں چیمپین شپ کا انعقاد کریں اور ان کے لئے بہترین انعامی رقم کا اہتمام کریں ، تاکہ ان کی صلاحیت کا مظاہرہ کرنے کے ساتھ ساتھ وہ بہترین انداز میں کمائی بھی حاصل کریں۔

ہمارے پاس باکسنگ لیگز کے انعقاد کا بھی منصوبہ ہے ، جہاں نہ صرف ہمارے باصلاحیت باکسر ایکشن میں دکھائی دیں گے بلکہ بین الاقوامی باکسروں کو بھی اپنے باصلاحیت افراد سے لڑنے کے لئے لایا جائے گا۔ یہ نہ صرف ہمارے باکسروں کو اپنی صلاحیتوں اور نمائش کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرے گا بلکہ بہترین مالی فروغ پانے میں بھی مددگار ہوگا۔

ہم اپنے باکسروں کو بیرونی ممالک میں بہترین غیر ملکی کوچوں کے تحت بین الاقوامی اکیڈمیوں کی تربیت کے لئے بھی لے کر جائیں گے۔ اس طرح کے صحت مند ماحول کے تحت وہ اپنی صلاحیتوں کو جتنا بہتر سیکھیں گے اور بہتر بنائیں گے ، اتنا ہی بہتر وہ اپنے ملک کے لئے کارکردگی کا مظاہرہ کریں گے اور عالمی سطح پر اس کے لئے خوبیاں جیتیں گے۔ صرف یہی نہیں ، وہ بیرون ملک باکسنگ کے مختلف مقابلوں میں بھی حصہ لیں گے اور پیسہ کے ساتھ ساتھ تجربہ بھی حاصل کریں گے۔

مجموعی طور پر ، ہمارا مشن باکسنگ اور اپنے باصلاحیت نوجوانوں کے ذریعے پوری دنیا کے سامنے پاکستان کی حقیقی اور مثبت امیج پیش کرنا ہے ، جو پوری دنیا میں پاکستان کا حقیقی سفیر ہے۔ ہم خاص طور پر باکسنگ میں اپنے نوجوانوں کی بھر پور حمایت کریں گے تاکہ وہ ان کے ساتھ ساتھ ملک کے اندر اور بیرون ملک کسی بھی پلیٹ فارم پر اپنا بہترین نام اور شہرت حاصل کریں۔

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

پیرس:پاکستانی صحافی میڈیا ڈیولپمنٹ اتھارٹی قانون پر سراپہ احتجاج

فرانس میں مقیم پاکستانی صحافیوں نے پاکستان میڈ یا ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے قانون کے خلاف ...

%d bloggers like this: